seguimiento de Częste pytania

Częste pytania

    Śledzenie przesyłki:

    Częste pytania przy monitorowaniu przesyłek.

    Dlaczego moja paczka nie jest śledzona?

    Czy Twoje zamówienie zostało właśnie nadane? Poczekaj co najmniej 1-3 dni od momentu nadania, aby pojawiły się aktualizacje statusu śledzenia. Przynajmniej spróbuj ponownie za kilka godzin. Niektórzy nadawcy potrzebują do 24 godzin, aby dodać informacje trackingowe.

    Czy wpisałeś numer zamówienia zamiast numeru śledzenia? Koniecznie wprowadź numer śledzenia, który znajdziesz na stronie zamówienia lub w e-mailu z powiadomieniem o nadaniu.

    Upewnij się, że poprawnie wprowadziłeś numer śledzenia, ludzie często mylą cyfrę "0" z literą "O", literę "I" z cyfrą "1".

    Używaj tylko liter alfabetu łacińskiego przy wpisywaniu numeru śledzenia.

    Czy wpisałeś prawidłową liczbę powtarzających się cyfr w numerze śledzenia (np. 0000)? Łatwo pominąć jedną cyfrę lub wprowadzić więcej niż potrzeba.

    Czy skopiowałeś i wkleiłeś numer śledzenia? Upewnij się, że nie ma żadnych zbędnych prefixów/suffixów w numerze, takich jak "Nr", "#", ",", "-" itp.

    Dlaczego śledzenie mojej paczki przestało się aktualizować?

    Najczęściej, gdy śledzenie przesyłki przestaje się aktualizować, wiąże się to z niewielkim opóźnieniem w dostawie lub opóźnieniem systemu śledzenia rejestrującego przechodzenie paczki. Jednak jeśli termin dostawy Twojej przesyłki minął, powinieneś skontaktować się ze sprzedawcą aby otworzyć reklamację.